Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2008 01:42 - Да изляза оттук и да умра вън ..
Автор: anonimnisme Категория: Други   
Прочетен: 1038 Коментари: 1 Гласове:
0



Каква е втората ти молба?

- Да изляза оттук и да умра вън от „Вилет". Трябва да се изкача до замъка на Любляна, който е толкова стар, а никога не бях изпитвала желание да го видя отблизо. Трябва да поговоря с жената,  която през зимата продава кестени, а през пролетта — цветя; толкова пъти сме се срещали, а никога не съм я питала как е. Искам да се разходя в снега без палто, да ми стане много, много студено, защото винаги съм ходила навлечена от страх да не настина.

И накрая, ... искам дъждът да намокри лицето ми, да се усмихна на всички мъже, които ми харесат, да пия кафе с всеки, който ме покани. Трябва да целуна майка си, да й кажа, че я обичам, да си поплача в прегръдките й, без да се срамувам, че издавам чувствата си, защото винаги съм ги изпитвала, но съм ги крила. Може би ще вляза в църквата, ще погледам стенописите, които никога нищо не са означавали за мен, и най-сетне ще открия нещо в тях. Ако някой интересен мъж ме покани на заведение, ще приема и ще танцувам цяла нощ, докато падна от умора. После ще легна с него, но  не така, както съм го правила с другите - или се опитвах да се сдържам, или се преструвах. Искам да се отдам на един мъж, на града, на живота и накрая – на смъртта.


П.К.



Тагове:   оттук,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - В този момент той разбра, защо тя е ...
26.11.2008 02:28
В този момент той разбра , защо тя е дошла този следобед. Не само да се разхождат между дърветата и да оставят две пътечки от стъпки в снега-пътечки, които все повече се приближаваха една към друга.Обичта не се нуждае от отказ. Истинската позволява всеки да следва собствения си път със съзнанието, че това не го раздалечава от другия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anonimnisme
Категория: Други
Прочетен: 26088
Постинги: 16
Коментари: 29
Гласове: 50
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031